مراسم تشییع سرلشکر پاسدار شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حضور مسئولین لشکری و کشوری، خانواده شهدا و مردم در میدان امام حسین (ع) تهران در حال برگزاری است.

مراسم تشییع سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان مستشار عالی کشورمان در لبنان روز سه شنبه اعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در میدان امام حسین (ع) تهران آغاز شد و شماری از مقامات لشکری و کشوری از جمله سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و سردار سلامی فرمانده سپاه در این مراسم حضور یافته اند.

هر لحظه بر جمعیت حاضر در میدان اضافه می شود و مردم همیشه در صحنه ایران پرچم‌های جمهوری اسلامی، حزب الله و فلسطین همچنین پلاکاردهای "مرگ بر آمریکا"، "تا آخر ایستاده ایم"، عکس‌هایی از سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان در دست دارند.

طبق برنامه، عصر سه شنبه مراسم وداع بعد از نماز و مغرب و عشاء در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله واقع در خیابان پادگان حضرت ولی عصر (عج) برگزار شود. همچنین مراسم وداع در روز چهارشنبه در اصفهان، تشییع و خاکسپاری بعدازظهر پنجشنبه ۲۶ مهر ماه در اصفهان برگزار شود.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه ۶ مهر محلات مسکونی محله «حاره حریک» در ضاحیه بیروت را بشدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده است. در این حملات،  سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان به شهادت رسیدند.