شهدای غزه

وزارت بهداشت غزه با اعلام اینکه جنایات امروز رژیم اشغالگر منجر به شهادت ۲۳۱ فلسطینی دیگر شده، گزارش داد که شمار شهدا در غزه به ۹۴۸۸ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، وزارت بهداشت غزه همچنین توضیح داد که رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته ده‌ها قتل‌عام بزرگ دیگر انجام و جان ۲۳۱ تن را گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است: ۷۰ درصد قربانیان حملات رژیم اشغالگر را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. ۲۲۰۰ گزارش مفقودی دریافت کردیم که ۱۲۵۰ نفرشان کودک‌ و در زیر آوار بودند.

وزارت بهداشت غزه ادامه داد: طی حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۱۵۰ پرسنل پزشکی شهید و ۵۷ آمبولانس هم منهدم شدند. اشغالگران عمداً ۱۰۵ مرکز پزشکی و بهداشتی را هدف قرار داده و ۱۶ بیمارستان را از مدار خدمت خارج کردند.

طبق این گزارش، بیمارستان‌های نوار غزه مملو از مجروحان بدحال و خطرناک است و ما هر روز بسیاری از آن‌ها را از دست می‌دهیم؛ اشغالگران با بمباران محوطه‌های مجاور بیمارستان‌ها، کادر بهداشت و درمان را به وحشت انداخته‌اند.

وزارت بهداشت غزه، در بیانیه امروزش تاکید کرد: جامعه جهانی در بازنگری در مواضع خود در قبال کشتار مردم ما و هدف قرار دادن بیمارستان‌ها با یک آزمون واقعی روبه‌رو است.

116

بیشتر بخوانید:

افزایش شمار شهدای غزه به ۸۵۲۵ نفر

افزایش شهدای غزه به 8306 نفر/ 3457 نفر کودک هستند

 افزایش شهدای غزه به بیش از 6 هزار و 500 نفر

شهدای غزه به مرز ۳۰۰۰ نفر رسید