زاهدان- ایران پرس: اسامی مدافعان امنیت که در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، بامداد امروز جمعه در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان 12 تن از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و 8 نفر دیگر مجروح شدند.

اسامی شهدا و مجروحین این حمله تروریستی تا این لحظه به شرح ذیل است.

اسامی شهدا: مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محمد فیروز نیا، حمید رضایی امین.

اسامی مجروحان:اسماعیل دهکردی، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان، حامد خمر، اسکندر عباسی و محمد فتوحی.

گفتنی است در این درگیری دو نفر از اعضای تیم تروریستی نیز به هلاکت رسیدند که گروهک در ادامه با برجای گذاشتن جنازه و فرد مجروح خود از محل متواری شدند.

برپایه آخرین اخبار، با دستور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، هیئتی به سرپرستی سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شده است و همچنین پرواز بالگردها و پهپادها برای بررسی موقعیت مهاجمان در مرز مشترک ایران و پاکستان برقرار است.

لازم به ذکر است یکی دیگر از مجروحین به فیض شهادت رسید و آمار شهدا از  ۱۱ به ۱۲ شهید افزایش پیدا کرد.

 گروهک تروریستی جیش الظلم حمله ترویستی به مقر انتظامی را در راسک برعهده گرفت.

112

بیشتر بخوانید:

شهادت ۱۱ تن از مدافعان امنیت شهرستان راسک بر اثر حمله تروریستی