تهران- ایران پرس: فریاد های «مرگ بر اسرائیل»،«لبیک یا نصرالله» و «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طنین انداز شد. 

مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی تحولات اخیر منطقه (بخصوص لبنان) و جنایات رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه قبل از جلسه علنی،جلسه غیرعلنی داشت.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه پس از سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی با تجمع در صحن مجلس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه - ۸ مهرماه - در نشست صحن علنی مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود گفت: شهادت اشخاص در اراده نیروهای مقاومت خللی ایجاد نمی کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ساختارهای حزب الله به گونه ای طراحی شده که نه تنها با شهادت افراد خللی در آن ایجاد نمی شود بلکه با اراده بیشتر جهاد را ادامه می دهند.

محمد باقر قالیباف افزود: شهادت سید حسن نصرالله دل مسلمانان را به درد آورد. قالیباف تاکید کرد: کثیف ترین انسان ها دست به ترور کسی زدند که بیشترین خدمت را به انسانیت کرد و ایالات متحده در تمام این جنایت ها شریک جرم است.

رئیس مجلس افزود: در یکسال گذشته شاهد قلاده پاره کردن سگ هاری بودیم که انواع جنایات را بدون شرم و واکنش بین المللی انجام داده است و حال که در میدان به اهداف خود نرسیده و وارد جنگ پیچیده ترکیبی ترور و عملیات روانی شده است تا شکست خود را به پیروزی تبدیل کند و این رژیم صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: ما از جنگ نظامی که رژیم صهیونیستی در آن شکست خورده، وارد جنگ اراده ها شده ایم و پیروزی از آن کسی خواهد بود که در اراده اش خللی ایجاد نشود.

قالیباف در پایان گفت: بر اساس حکم شرعی رهبر انقلاب درکمک به مقاومت تا هر سطحی که لازم باشد به خود تردید راه نخواهیم داد.

112