خطیب نماز جمعه تهران، اعجاز مقاومت در پنج سال گذشته را مانع سقوط دولت مشروع و قانونی سوریه دانست.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران با یادآوری تلاش های همه جانبه دنیای استکبار و صهیونیست برای تغییر دولت سوریه افزود: مقاومت رو به اقتدار است و به زودی خطر تکفیر در منطقه نابود و ریشه کن خواهد شد.

خطیب نماز جمعه تهران درباره ادامه جنایات رژیم کودک کش آل سعود در یمن و کشتار مردم بی گناه این کشور هم گفت: عربستان علی رغم بمباران همه جانبه یمن و نابودی زیر ساخت های این کشور، نتوانسته به هیچ کدام از خواسته هایش دست پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، تشکیل شورای سیاسی در یمن را ادامه راه مقاومت برابر متجاوزان دانست و ابراز امیدواری کرد: به زودی دولت قانونی یمن استقلال پیدا کند و عربستان و دولت های حامی این کشور، به سزای اعمال خود برسند.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان محمد علی رجایی رئیس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر فقید ایران ،گفت: آنان با شهادت خود،چهره ای پر جاذبه از مسوولیت ها در نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه کردند.

صدیقی با قدر دانی از تلاش های دولت برای توسعه ایران و حل مشکلات مردم، خدمت به ملت قدر شناس ایران را فرصتی مغتم برای مسئولان جمهوری اسلامی دانست.