سنندج- ایران پرس: رئیس جمهور از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین استان کردستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، «سیدابراهیم رئیسی» بعداز ظهر امروز (پنجشنبه) در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان کردستان از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین این استان بازدید کرد.

این نمایشگاه در بخش‌های مختلف صنایع دستی، جهاد دانشگاهی و پارک‌های علم و فناوری شامل محصولاتی از جمله گلیم‌بافی، صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی و همچنین دستاوردهای بانوان کارآفرین کردستانی در ساخت نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مالی، فنی و مهندسی برگزار شده است.

رئیسی در جریان بازدید از این نمایشگاه دقایقی با غرفه‌داران به گفت وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور نخست و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح امروز وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیران کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور در آغاز سفر به کردستان، نخست در آیین بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان حاضر شد و این پروژه را به طور رسمی افتتاح کرد.

افتتاح فرودگاه سقز، دیدارهای مردمی در سنندج و بانه، دیدار با فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر استانی به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیر ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد.

117