سائوپائولو- ایران‌پرس: حامیان فلسطین از ملیت‌های مختلف در خیابان پائولیستا، مرکز شهر سائوپائولو برزیل، با تجمع ضد صهیونیستی، جنایت‌های این رژیم را در باریکه‌غزه محکوم کردند.  

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، حامیان فلسطین به‌ویژه ایرانیان مقیم برزیل روز سه‌شنبه در این تجمع گسترده، پرچم‌های فلسطین را همراه خود داشتند و با فلسطینیان ساکن باریکه‌غزه اعلام همبستگی و همدردی کردند. 

ایرانیان مقیم برزیل در این تجمع ضد صهیونیستی حضور پررنگ داشتند و علاوه بر همراه داشتن پرچم‌های فلسطینی، تصاویر جنایت وحشتناک رژیم صهیونستی در باریکه‌غزه را در دستان خود داشتند و برای جهانیان به ویژه سازمان‌های حقوق‌بشری به نمایش گذاشتند. 

زنان و مادران با ملیت‌های مختلف در تجمع ضد صهیونیستی در شهر سائوپائولو برزیل برای ابراز همدردی با زنان داغدار فلسطینی غزه، مراسم تشییع پیکر نمادین کودکان شهید برگزار و عزاداری کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات مکرر رژیم صهیونیستی، 15 مهر - هفتم اکتبر 2023 عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع تل آویو آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی نیز در مقابل از آن روز تاکنون، نوار غزه را در سایه سکوت جامعه‌جهانی و نهادهای بین‌المللی تحت بمباران‌های بی‌امان قرار داده است.

117