ابوجا- ایران‌پرس: جوانان نیجریه‌ای با هدف اعلام همبستگی با مردم مظلوم باریکه‌غزه و همچنین محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قتل‌عام فلسطینیان مقابل سفارت آمریکا در ابوجا تجمع کردند. 

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، جوانان نیجریه عصر دوشنبه برای محکومیت نسل‌کشی اسرائیل در باریکه‌غزه و حمایت‌های سیاسی و نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی به خیابان‌های ابوجا آمدند و خود را به سفارت آمریکا رساندند. 
جوانان پسر و دختر نیجریه‌ای با تجمع مقابل سفارت آمریکا در ابوجا، دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آنان نوشته بود: آمریکا نسل‌کشی فلسطینیان در غزه را متوقف کند.
تجمع‌کنندگان مقابل سفارت آمریکا در ابوجا، شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «حاضریم برای دفاع از فلسطین بمیریم» و «آمریکا جنایتکار است» سردادند. 
جوانان نیجریه‌ای در پایان تجمع خود مقابل سفارت آمریکا در ابوجا، پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را به آتش کشیدند تا خشم خود را از جنایت‌های این رژیم در باریکه‌غزه به نمایش بگذارند.  
«عبدالله موسی»، یکی از رهبران برگزاری تظاهرات و تجمع ضد اسرائیلی و آمریکایی در ابوجا به خبرنگار ایران‌پرس گفت، همه از حمایت و پشتیبانی آمریکا و بریتانیا از رژیم اسرائیل آگاه هستند و به این رژیم برای کشتار فلسطینیان در غزه سلاح می‌دهند.  
این فعال نیجریه‌ای حامی مردم فلسطین تاکید کرد، آمریکا با حمایت سیاسی و نظامی از رژیم اسرائیل، نقش مستقیمی در کشتار زنان، کودکان و مردان فلسطینی در باریکه‌غزه دارد.

112

بیشتر بخوانید:

مردم نیجریه در حمایت از غزه: سفیر اسرائیل اخراج شود