جمعی از رزمندگان و اعضای دفتر نمایندگی مقاومت اسلامی نُجَباء در سوریه، با برگزاری تجمعی مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.

به گزارش روز شنبه ایران پرس به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، تجمع‌کنندگان ضمن اعلام همبستگی با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، نسبت به جنایات ائتلاف سعودی علیه مردم مظلوم یمن نیز ابراز انزجار کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این تجمع، اقدام آنها را اعلام وفاداری به ملت و رهبری ایران دانست.

«جواد ترک‌آبادی» با دعوت از مسئول روابط عمومی و ارتباطات نُجَبا در سوریه به ساختمان سفارت، به‌صورت ویژه از مقاومت اسلامی نُجَبا برای ایفای نقش مثبت در نزدیک کردن قلوب ملت‌های همسایه تشکر کرد.

«مقاومت اسلامی نُجَباء»، جنبشی اسلامی ـ جهادی و مرکز آن در عراق است با هدف دفاع از تمامیت ارضی، صیانت از حرم‌های اهل‌بیت(ع) و حفاظت از حریم مردم مظلوم عراق و بعدها سوریه تشکیل شده است.

این گروه مقاومت اسلامی در همۀ زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای و سیاسی نیز فعالیت دارد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، 18 اردیبهشت با تکرار اتهام‌های بی‌اساس علیه ایران، خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای ضد ایران را اعلام کرد. 

اقدامی که با موج گسترده مخالفت بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفت.  

در این چارچوب؛ «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه در نشست خبری اعلام کرد؛ وزارتخانه تحت امرش یک (گروه اقدام ویژه) را برای هدایت و هماهنگ‌سازی تلاش‌ها علیه ایران پس از خروج واشنگتن از برجام تشکیل داده است.

138/110

بیشتر بخوانید:

رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه آمریکا: صادرات نفت ایران را به صفر خواهیم رساند

ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن ضد تهران؛ تشکیل «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه آمریکا