استانبول- ایران‌پرس: تجمع و تظاهرات گسترده حامیان فلسطین همچنان در مناطق مختلف ترکیه برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، مردم استانبول در حمایت از فلسطین عصر یکشنبه تجمع میلیونی برگزار کردند و با در دست داشتن پلاکاردهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی و پرچم فلسطین، با مردم فلسطین در غزه اعلام همبستگی و همدردی کردند.

تجمع‌کنندگان در استانیول همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در باریکه‌غزه و کشتار کودکان و زنان مظلوم فلسطینی محکوم کردند.  

یکی از تجمع‌کنندگان در استانبول در پاسخ به سوال ایران‌پرس گفت: ما همه متحد و در کنار مردم فلسطین هستیم و اگر الان اجازه دهند، حاضرم با فرزندانم به نبرد با صهیونیست‌ها بروم.  

یکی دیگر از حامیان فلسطین در استانبول به ایران‌پرس گفت: فلسطین یعنی اسلام و اسرائیل در جنگ با دین اسلام و محاربه با خداست و مطمئنا در آتش جنگی که به‌راه انداخته است، خواهد سوخت.

رهبران برخی احزاب ترکیه از جمله «تمل کارا ملا اوغلو»، رهبر حزب سعادت و «احمد داوود اوغلو» رهبر حزب آینده در تجمع میلیونی حامیان فلسطین در استانبول سخنرانی کردند و با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، مسلمانان جهان را برای اتحاد در برابر ظلم آشکار صهیونیست‌ها فراخواندند.  

«تمل کارا ملا اوغلو»، رهبر حزب سعادت ترکیه گفت: آمریکا با کشتی و هواپیما به منطقه آمده است و با فضاسازی می‌خواهد در میان کشتار مردم فلسطین، خود را حق به جانب جلوه دهد. 

«احمد داوود اوغلو»، رهبر حزب آینده ترکیه هم در تجمع حامیان فلسطین در استانبول گفت: مساله فلسطین با مذاکره و گفت وگو قابل حل نیست و باید عملا وارد میدان شد.

116

بیشتر بخوانید:

تظاهرات حامیان مردم مظلوم غزه در اتاوای کانادا

تجمع حامیان فلسطین با وجود ممنوعیت پلیس آلمان 

تظاهرات مردم بائوچی نیجریه درحمایت از فلسطین

تظاهرات گسترده مردم مغرب در حمایت از غزه

تجمع استانبول
تجمع استانبول
تجمع استانبول
تجمع استانبول
تجمع استانبول