هزاران اسرائیلی بار دیگر با حضور مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برای حمایت از مبادله اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تظاهرات کردند و علیه نتانیاهو شعار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، در این تظاهرات گسترده نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با تظاهرکنندگان خشمگین درگیر و شماری از معترضان نیز بازداشت شدند.

همچنین خبرها حاکی از آن است که معترضان خشمگین به سیاست نتانیاهو که آن را عامل کشته شدن فرزندان خود می دانند، درصدد هستند که روانه قیساریه؛ محل اقامت نتانیاهو شده و آنجا را اشغال کنند.

کشته شدن اسرای اسرائیلی در بمباران ارتش این رژیم در غزه و عدم نرمش نتانیاهو برای انعقاد قرارداد تبادل اسرا با جنبش مقاومت حماس موجی از خشم و نفرت را از وی و کابینه افراطی اش به دنبال داشته است.

مخالفت نتانیاهو با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است.125