تهران- ایران پرس: سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در نخستین روز سال جدید در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می خوانمت»، عصر امروز (چهارشنبه) با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

۱۶۰ ناشر، کتاب های قرآنی و دینی خود را در این دوره از نمایشگاه به مصلای امام خمینی(ره) آورده‌اند تا در معرض دید علاقه‌مندان قرآنی قرار دهند.

این نمایشگاه در قالب 25 بخش شامل کتاب و نرم افزار، صنایع دستی، هنرهای دینی، مشاوره، حوزه و دانشگاه، آموزش و پرورش، کودک، نوجوان، نوآوری و دانش بنیان، هوش مصنوعی، ترجمه قرآن، نهج‌البلاغه، دعا، فلسطین و طوفان الاقصی، محافل خانوادگی، مسابقات و رویدادها و نشست های محتوایی و حفظ آسان قرآن است.

در بخش داخلی ۴۵ موسسه قرآنی و ۲۴ نهاد دولتی مشارکت دارند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا روز چهاردهم فروردین از ساعت ۱۷ تا نیم ساعت بعد از بامداد میزبان علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن کریم نیز از امروز تا هشتم فروردین با حضور نمایندگانی از ۲۵ کشور همانند ترکیه، الجزایر، سنگال، روسیه، هند، فرانسه، آفریقای جنوبی، ‌ چین، کانادا و غیره  برگزار خواهد شد.

117