پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، گفت: رسانه ملی خود را موظف می‌داند که امکاناتش را به صورت عادلانه در اختیار نامزدها قرار دهد.

 

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، پیمان جبلی شامگاه یکشنبه در آیین قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوی در صداوسیما با بیان اینکه حماسه پرشکوه بدرقه شهیدان خدمت نشانه عظمت و شکوه سرمایه اجتماعی ملت است و گفت: به تصویر کشیدن اقیانوس ملت در مراسم تشییع شهدای خدمت و پخش ویژه برنامه های انتخاباتی از وظایف سنگین رسانه ملی است.

وی با تاکید بر اینکه همه ماموریت‌های صداوسیما بر اساس راهبرد تحولی رسانه ملی و دو سرفصل هویت محوری و عدالت گستری اتفاق خواهد افتاد اظهار کرد: رسانه ملی خودش را موظف می‌داند امکانات خودش را به صورت عادلانه در اختیار نامزدها قرار دهد تا نظرات خودشان را اعلام کنند.

جبلی گفت: اقداماتی که در دوره قبل برای انتخابات در رسانه ملی یک سال طول می‌کشید در این دوره در کمتر از چند هفته اتفاق افتاد که مصداق رویکرد تحولی است.

وی افزود: از جامعه نخبگان کشور در طراحی برنامه‌های انتخاباتی این دوره مدد جستیم. طراحی سوالات بر اساس مسائل اصلی کشور، اسناد بالادستی، معنویات مقام معظم رهبری و برنامه هفتم انجام شد.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: هر گونه تخطی از اخلاق انتخاباتی می‌تواند شیرینی شکوه حضور مردمی را به تلخی مبدل کند. امیدواریم فضا آلوده به بداخلاقی انتخاباتی شود.

به گفته جبلی از مصادیق هویت درخشان ملت ما جمهور رقم‌زننده یک نظام مردم سالار دینی و حضور این ملت در عرصه‌های حساس تعیین سرنوشت است. این هویت در انتخابات آتی به خوبی نمایان خواهد شد.

وی افزود: رسانه ملی به آحاد ملت امکان بهره‌مندی از نظرات نامزدها را تقدیم می‌کند.125