تهران- ایران پرس: نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی مجنون به کارگردانی مهدی شامحمدی برگزار شد.

فیلم مجنون به کارگردانی مهدی شاه محمدی و تهیه‌کنندگی عباس نادران است که به بخش‌هایی از زندگی مهدی زین‌الدین و برادرش مجید می‌پردازد که در جریان جنگ ایران و عراق با راهبری لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب بخشی از عملیات خیبر را در جزیرهٔ مجنون پیش بردند. 

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، در این نشست مهدی شاه محمدی کارگردان، عباس نادران تهیه کننده، سجاد بابایی، حسام منظور، شبنم قربانی، بهزاد خلج،  محمد رشنو، افشین حسنلو بازیگران، بهزاد آقابیگی طراح لباس، بهزاد جعفری طادی طراح صحنه، علیرضا محصولی نویسنده و حمید نجفی راد تدوینگر حضور داشتند.

مهدی شاه محمدی کارگردان فیلم مجنون در نشست خبری پس از اکران فیلمش تاکید کرد آنقدر جنگ را می شناسد که بتواند فیلم جنگی واقعی و با کیفیت بسازد.

کارگردان فیلم مجنون تاکید کرد تولید فیلم جنگی واقعی را بلد است اما به علت اینکه فیلم برداری در فصل زمستان بوده است، مشکلات خاص خود را داشت.

برخی از عوامل فیلم مجنون در این نشست خبری، مجنون را معجزه فیلم مستند دانستند.

محمد رشنو بازیگر نقش برادر شهید زین الدین (مجید) نیز خطاب به مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین که در سالن نمایش فیلم حضور داشت، گفت امیدوارم یاد و خاطره فرزند شهیدتان را به خوبی زنده نگه داشته باشم.

سجاد بابایی در این فیلم ایفای نقش مهدی زین‌الدین را بر عهده دار است.

/ 114

بیشتر بخوانید:

نشست خبری فیلم «مجنون»| پخش زنده از ایران‌پرس

برگزاری نشست خبری فیلم سینمایی «آپاراتچی»