غزه- ایران‌پرس: حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به مناطق مختلف باریکه‌غزه از جمله «جبالیا» و «خان‌یونس» وارد شصت و ششمین روز خود شده است و همزمان رویارویی مقاومت فلسطین با نظامیان اسرائیلی هم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر مناطق مسکونی در غزه، همچنان مکان‌های امن و اردوگاه‌ها را هم هدف قرار می‌دهد، درحالی که این مکان‌ها بر اساس قوانین بین‌المللی نباید هدف حملات باشد.

رژیم صهیونیستی باردیگر عصر یکشنبه مدرسة «الفاخورة» را در جبالیا، شمال غزه، هدف قرار داد که آوارگان فلسطینی در این مکان حضور دارند. 

تصاویر منتشر شده از این حمله نشان می‌دهد، امکانات اولیه زندگی آوارگان فلسطینی و بخشی از مدرسة «الفاخورة» تخریب و بیش از پیش زندگی مردم فلسطین در سایه تداوم جنگ‌غزه سخت شده است.    

همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، درگیری شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین در «جبالیا» و «خان‌یونس»، شمال و جنوب غزه ادامه دارد.  

رژیم صهیونیستی به طور همزمان حملات هوایی  و زمینی در غزه را دنبال می‌کند که مقاومت فلسطین در رویارویی مستقیم با نظامیان صهیونیست مانع از تسلط آنان بر غزه شده است. 

آمار شهیدان فلسطینی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه‌غزه از مرز 18 هزار نفر عبور کرده است. 

مسئولان فلسطینی اعلام کردند، هیچ مکان امنی در باریکه‌غزه وجود ندارد و رژیم صهیونیستی حتی اردوگاه‌ها، مدارس و مراکز درمانی هم هدف قرار می‌دهد.

116

بیشتر بخوانید:

 

همبستگی حامیان فلسطین در سوئد با نوار غزه

سوریه خواستار تلاش‌های بین المللی برای توقف حملات رژیم اسرائیل به غزه شد

مقام یمنی: محاصره دریایی دشمن صهیونیستی تا رفع محاصره غزه ادامه خواهد داشت