صنعا- ایران‌پرس: مردم یمن باردیگر در حمایت از باریکه‌غزه و مقاومت فلسطین در تظاهرات میلیونی شرکت و برای مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، این تظاهرات میلیونی عصر جمعه در خیابان‌های اصلی صنعا، پایتخت یمن، برگزار شد و یمنی‌ها یک‌صدا در حمایت از غزه و فلسطین شعار سردادند و با آنان اعلام همبستگی کردند.

تظاهرات یمنی‌ها با شعار «با فلسطین؛ ما برای همه گزینه‌ها آماده‌ایم» برگزار شد و جوانان حامی فلسطین در آن حضور پررنگ و همچنین همراه خود سلاح داشتند تا نشان دهند برای هر گزینه‌ای آماده هستند.

یمنی‌ها در این تظاهرات ضد صهیونیستی بر لزوم حمایت از مردم فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کردند و گفتند: "عملیات «طوفان‌الاقصی» در هفتم اکتبر 2023 برای احیای آرمان فلسطین انجام شد."

یمنی‌ها با شروع حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه‌غزه همچنان در حمایت و پشتیبانی از مردم غزه و مقاومت فلسطین به خیابان می‌آیند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه 15 مهر - هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) ضد مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد: شمار شهدا از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه (7 اکتبر) به بیش از ۱۵ هزار نفر از جمله ۶ هزار و ۱۵۰ کودک و بیش از ۴ هزار زن رسیده است.

بر اساس این گزارش، بیش از ۳۷ هزار نفر هم  در حملات رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شده‌اند.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) و در اولین روز از پایان آتش‌بس در غزه، حملات همه‌جانبه خود ضد شهروندان این باریکه را از سر گرفته و بیش از ۱۸۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

117

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: حمایت یمن از مردم غزه و کرانه باختری ستودنی است

اعلام آمادگی انصارالله یمن برای ازسرگیری حملات به سرزمین‌های اشغالی