غزه- ایران‌پرس: موج بیداری بشری در حمایت از مردم مظلوم غزه همچنان در شهرهای مختلف اروپا و آمریکا ادامه دارد و با وجود سانسور رسانه‌‌ای دولت‌های غربی، مساله فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در صدر اخبار جهان قرار گرفته است. 

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، با وجود مخالفت دولت‌های غربی با تظاهرات ضد صهیونیستی اما در هفته چهارم جنگ‌غزه بار دیگر حامیان فلسطین عصر شنبه در شهرهای مهم اروپایی از جمله لندن، برلین، وین، پاریس، اسلو و همچنین واشنگتن به خیابان‌ها آمدند و با مردم مظلوم غزه اعلام همبستگی کردند.

 


حضور گسترده حامیان فلسطین در خیابان‌های مرکزی لندن و همچنین حضور 30 هزار نفری حامیان فلسطین مقابل کاخ‌سفید در واشنگتن نشان می‌دهد، مردم جهان در قضاوت میدان نبرد غزه و رژیم صهیونیستی، طرف حق ایستاده‌اند و حامی فلسطینیان هستند.   


حامیان فلسطین در لندن در پاسخ به سوال خبرنگار ایران‌پرس، بر توقف فوری نسل‌کشی فلسطینیان در غزه تاکید کردند و همچنین تحریم کالاهای اسرائیلی را خواستار هستند. 
این نگاه مردم جهان نشان می‌دهد، حامیان فلسطین در محکومیت رژیم صهیونیستی منتظر تصمیم‌گیری دولت‌های خود نیستند.   


موج بیداری بشری در حمایت از غزه، برآیند صبر و مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر ماشین جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی است که دل و قلب هر انسان آزاده‌ای را با دیدن جنایت کشتار زنان و کودکان در غزه به‌درد می‌آورد. 


حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان به‌مناسبت 13 آبان درباره حمایت‌های مردمی از غزه تاکید کردند: مردم غزه با صبر خودشان توانستند وجدان بشری را به حرکت دربیاورند؛ در انگلیس، فرانسه، ایتالیا، ایالت‌های مختلف آمریکا مردم با جمعیت‌های انبوه می‌آیند در خیابان و علیه اسرائیل و خود آمریکا شعار می‌دهند.

 

112

بیشتر بخوانید:

خشم ایتالیایی‌ها از قتل‌عام مردم غزه توسط صهیونیست‌ها

برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی در واشنگتن

درخواست مردم اروپا برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه