تهران-ایران پرس: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای به نشانی KHAMENEI.IR در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفندماه ۱۴۰۲ در مصلای تهران در حال برگزاری است، حضور یافته است.

رسانه KHAMENEI.IR در غرفه خود آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های مخاطبان و پاسخگویی به سؤالات و نکات آنان است.در این غرفه بخش‌ها، خدمات و آخرین محصولات این رسانه به مخاطبان معرفی شده است و همچنین مخاطبانی که توانایی تولید محصول در قالب‌های گوناگون متنی، تصویری و گرافیکی دارند، می‌توانند اطلاعات خود را برای ارائه نمونه کار و همکاری تعاملی در اختیار این رسانه قرار دهند.

بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز گذشته - ۲۹ بهمن ماه - طی آیین رسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد.

نمایشگاه رسانه‌های ایران به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

با توجه به اینکه حماسه مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است، با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت را منعکس کنند.

116

بیشتر بخوانید:

اسماعیلی: جشنواره مطبوعات با قوت برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های دیجیتال و چندرسانه‌ای ایران

گزارش: نمایشگاه مطبوعات علمی در تاریخ ایران