خلیل الحیه از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درحال فروپاشی است، تاکید کرد: گسترش جنگ به لبنان پایان پروژه صهیونیسم خواهد دهد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، خلیل الحیه با تاکید براینکه اگر رژیم صهیونیستی جنگ را به لبنان گسترش دهد، آتش بزرگی علیه خود خواهد گشود، افزود: گسترش جنگ به لبنان به پروژه صهیونیسم پایان خواهد داد.

این عضو ارشد حماس با بیان اینکه جبهه شمال در هم تنیده است و رژیم اشغالگر از طریق آن وارد میدان دیگری می‌شود که متفاوت از میدان غزه خواهد بود، گفت: منطقه ملتهب است و گشودن جبهه‌هایی جدید توسط رژیم اشغالگر آن را شعله‌ورتر و خطرناک‌تر خواهد کرد.

الحیه همچنین با تاکید براینکه اختلافات در جامعه صهیونیستی به سبب از دست دادن اعتماد به کابینه است، افزود: ارتش رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در ارزیابی اوضاع اعتماد خود را از دست داده است.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.125