آرشیو

منابع خبری بامداد پنجشنبه از حمله مقاومت اسلامی عراق به منطقه‌ای در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با تسلیحات مناسب به یک هدف مهم در شهرک صهیونیستی الیاد واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی از برخورد یک پهپاد انتحاری به ساختمانی در جنوب جولان اشغالی خبر دادند.

همچنین گروه مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، در حمایت از مردم غزه و پاسخ به کشتار زنان و کودکان فلسطینی، مجاهدان مقاومت اسلامی سحرگاه چهارشنبه با سلاح‌های مناسب یک مرکز جاسوسی فنی وابسته به رژیم صهیونیستی در شمال شرق اربیل را هدف قرار دادند.

این در حالی است که شامگاه چهارشنبه نیز نیروهای مقاومت اسلامی عراق با پهپاد به پایگاه نظامیان آمریکایی در مجاورت فرودگاه اربیل عراق حمله کرده بودند.

مقاومت اسلامی عراق دوشنبه شب نیز اعلام کرده بود که پایگاه اشغالگران آمریکا در منطقه حریر در استان اربیل واقع در شمال این کشور را با پهپاد هدف قرار داده است.

در روزهای گذشته نیز پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات به آمریکا هشدار داده بود که پایگاه‌های آن کشور در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد.125