حزب الله لبنان پایگاه استراتژیک «میرون» رژیم صهیونیستی را با چند فروند موشک، هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، به نقل از شبکه الجزیره، منطقه «جبل الجرمق» در شمال سرزمین‌های اشغالی که پایگاه استراتژیک میرون نیز در آن واقع شده است، امروز جمعه آماج حملات موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کردند، 10 موشک از خاک لبنان به سمت پایگاه میرون پرتاب شده است.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه اصابت موشک‌های حزب‌الله به جبل الجرمق منتشر کرده‌اند.

پایگاه میرون پیش از این نیز چند بار هدف حملات حزب‌الله لبنان قرار گرفته بود.

پیش از این نیز حزب الله لبنان در بیانیه ای با انتشار تصاویر ضبط شده با دوربین‌های حرارتی از حمله موشکی به یک ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک شتولا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است، برای حمایت از مردم استوار فلسطین در باریکه غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت 23:25 پنج شنبه شب (به وقت محلی) مقر فرماندهی تیپ 91 ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان برانیت با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

116

بیشتر بخوانید:

اگر حزب الله نبود، رژیم صهیونیستی بخش اعظمی از خاک لبنان را مورد تجاوز قرار می داد

نعیم قاسم: پاسخ حزب الله به تحرکات اسرائیل کوبنده خواهد بود

کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی اسرائیلی