سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروهای مسلح در دو عملیات نظامی، یافای اشغالی را با پهپاد یافا و یک هدف نظامی در بندر ام الرشاش را با چهار پهپاد صماد هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس به نقل از شبکه المسیره، نیرو‌های مسلح یمن از اجرای موفقیت آمیز دو عملیات نظامی با پهپاد علیه یافا و ام الرشراش (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، در این بیانیه که یحیی سریع آن را قرائت کرد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»

صدق الله العظیم

یگان پهپادی نیرو‌های مسلح یمن برای حمایت از ملت‌های فلسطین و لبنان و حمایت از مقاومت‌های قهرمانانه فلسطین و لبنان، اهداف نظامی رژیم اشغالگر را در یافا و ام الرشراش طی دو عملیات نظامی پهپادی با یک فروند پهپاد یافا هدف حمله قرار داد و طی آن اهداف مورد نظر با موفقیت منهدم شدند.

یکی از مواضع نظامی اسرائیل را در منطقه اشغالی یافا با پهپاد یافا هدف قرار دادیم. برخی مواضع نظامی در منطقه ام الرشراش (ایلات) با چهار فروند پهپاد صماد هدف قرار گرفتند. 

نیرو‌های مسلح یمن به مجاهدان فلسطینی و لبنانی به سبب دفاع از امت اسلامی در برابر تجاوزات اسرائیل و آمریکا و برنامه‌های آنها که هدفی جز به زانو در آوردن همه کشور‌ها و ملت‌های منطقه ندارند، درود می‌فرستند و بر حمایت عملی از ملت‌های فلسطین و لبنان تا اخراج اشغالگران و شکست برنامه‌های جنایتکارانه و توطئه‌های توسعه طلبانه آنها تاکید می‌کنند. 

نیرو‌های مسلح یمن از همه ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهند سکوت خود را بشکنند و در این نبرد سرنوشت ساز مشارکت فعالانه‌ای داشته باشند. در اولین سالگرد مشارکت در این نبرد قرار داریم و این مشارکت تا تحقق پیروزی موعود ادامه خواهد داشت.

والله حسبنا و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

زنده باید یمن آزاد و باعزت و مستقل

پیروز باد یمن و همه آزادگان امت اسلامی

صنعا 

۲۸ ربیع الاول ۱۴۴۶ ه. ق

اول اکتبر ۲۰۲۴ م

112