تهران-ایران پرس: ابراهیم رئیسی بیان کرد: شهید سلیمانی برای جامعه ما یک الگو است. او مرد دیپلماسی و میدان و همچنین قهرمان مبارزه با تروریسم بود.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، همزمان با برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها و قهرمان ملی و بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان گفت: سیزدهم دی ماه مصادف است با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و شهادت سردار دل ها در این مراسم با شکوه که برای شهید بصیرت آفرین تشکیل شده ابتدا میخواهم اشاره کنم به فاطمه اطهر که حاج قاسم به فاطمه اطهر ارادت داشت. مکتب فاطمی دارای شاخص ها و ویژگی های است که سالکان با آن آشنا هستند، فاطمه زهرا برای دفاع از حضرت رسول و ولایت بسیار تلاش کرد فاطمه اظهر در سیره و سلوکش در عدالت خواهی تابلو شده است.

وی افزود: در سیره امام ظلم ستیزی است و در سیره امام خدا باوری، مردم باوری، و دین باوری بسیار نشانه دارد و این مکتب ایران عزیز را از زیر بار ظلم استبدارو استکبار نجات داد. گفتمان رهبری همان گفتمان امام است.

ابراهیم رئیسی بیان کرد: شهید سلیمانی برای جامعه ما یک الگو است. او یک قهرمان برای ایران و جهان اسلام است. او قهرمان مبارزه با تروریسم است. کاری که حاج قاسم کرد شناخت نیروی کارآمد جهت ایستادگی در مقابل دشمنان و در جهت دفاع از مردم و ارزش های اسلامی است.او مرد علم، عمل، سیاست، معنویت، دیپلماسی و میدان است.

رئیس جمور کشورمان تصریح کرد: او هم پیروزی نصیبش شد هم شهادت. او توانست سرزمین های اشغال شده را تسخیر کند و هم قلوب را که این کار خدا است. چند سال است که شهید سلیمانی بین ما نیست ولی مقاومت هست، شما میخواهید مقاومت را از بین ببرید!! مقاومت زدودنی و از بین بردنی نخواهد بود. همین امروز با ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین انجام داده است شما می توانید در مقابل آن ایستادگی کنید؟ بدانید و بخوانید سرنوشت فرعون را که بسیاری را کشت و بسیاری از شکم ها را درید، ما یقین داریم در کشتن ده هزار کودک و این میزان مردم بیگناه دست خدا بیرون خواهد آمد و ما زودی شاهد پایان رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

 

پیروز میدان فلسطین است

 

در ادامه اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز لازم است به همه مردم ایران که در کرمان بودند و برادران و فرزندانشان مورد تهاجم خونخوارانی که از آمریکا و صهیونیست‌ها تأمین می‌شوند و جنایت می‌کنند هم تبریک و تسلیت بگوییم. به جبهه مقاومت هم برای شهادت صالح العاروری تسلیت و تبریک می‌گویم.

وی افزود: به شهادت رساندن این شهید یا شهادت سیدرضی و حادثه تروریستی کرمان نشان می‌دهد دشمن چقدر مستأصل شده اما نمی‌داند مقاومت و جمهوری اسلامی روش ریشه‌کردن رژیم صهیونیستی را هرچه دست و بال بزند رها نخواهد کرد و تا اضمحلال رژیم صهیونیستی و حکومت امام زمان پیش می‌رویم.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: امروز مقاومت فلسطین در جنگ سرحال‌تر شده است. آمارهای رژیم صهیونیستی از تلفاتشان هر روز بیشتر می‌شود. مقاومت بانشاط‌تر می‌جنگد و هرچه لازم باشد محکم می‌ایستد و آن کس که در این میدان سرافکنده خارج می‌شود، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است.

سردار قاآنی بیان کرد: رژیم صهیونیستی را نگاه کنید طی این دو هفته به چه روزی افتاده است، شما خواهید دید که کسی که شکست خورده از این میدان خارج می‌شود رژیم صهیونسیتی و آمریکا است.

وی تصریح کرد: باید همینجا از مردم قهرمان این سرزمین‌ها در لبنان، عراق و یمن و در همه سرزمین‌هایی که از این ملت مظلوم پشتیبانی کردند، تشکر و از همه شهدای مقاومت یاد کنیم.

116