راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و لبنان درکاراکاس و اکثر ایالت های ونزوئلا با حضور اقشار مردم از ادیان و ملیت های گوناگون و همچنین مقامات برجسته ونزوئلا  برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایران‌پرس  از کاراکاس، این اجتماع به مناسبت نزدیک شدن به سالروز عملیات 7 اکتبر و با تلاش جمهوری بولیواری ونزوئلا برگزار شد.


شرکت‌کنندگان خواستار توقف فوری جنگ و پایان دادن به حمایت‌های تسلیحاتی، سیاسی و رسانه‌ای از اسرائیل و حامیان غربی آن شدند.

در این تجمع، افراد حاضر با ابراز  خشم و نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی  خواستار آتش‌بس فوری در مناطق غزه و لبنان شدند. آن‌ها با سر دادن شعارهایی، بر اهمیت آزادی تمامی سرزمین فلسطین و نیاز به محاکمه و مجازات جنایتکاران جنگی و همدستانشان تأکید کردند. این شعارها به وضوح نمایانگر حمایت قوی شرکت‌کنندگان از حق آزادی فلسطین و ضرورت پاسخگویی به متجاوزان است.

همچنین معترضان به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی با در دست داشتن شعار نوشته هایی از جمله «زنده باد فلسطین آزاد!» و «جنایات را متوقف کنید!»  بر ضرورت دستگیری نتانیاهو تأکید داشتند.

در پایان این راهپیمایی، معترضان با قرائت یک بیانیه در مقابل مقر سازمان ملل در کاراکاس ، از جوامع بین‌المللی خواستند به مسئله حقوق بشر در فلسطین و لبنان توجه بیشتری داشته و اقدامات مؤثری به‌منظور پایان دادن به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی انجام دهند.

303