راهپیمایی مردم ایران اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، در راهپیمایی و حرکت امت اسلامی ایران در حمایت از عملیات طوفان الأقصی فلسطینیان، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» ضد بمباران غزه از سوی صهیونیست‌ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

بسیاری از کودکان در گروه‌های موسیقی در نقاط مختلف خیابان انقلاب تهران سرودهای حماسی را در دفاع از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی خوانند.

پس از عملیات روز شنبه (15 مهر - هفتم اکتبر) شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضد رژیم اشغالگر اسرائیل موسوم به «طوفان الاقصی»، رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به باریکه غزه کرد که این حملات همچنان ادامه دارد.

همزمان با تداوم حملات رژیم اشغالگر قدس به باریکه غزه، وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار اعلام کرد که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی یک هزار و پانصد و  72 نفر شهید و بیش از هفت هزار و 262  نفر زخمی شدند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

117