رفتار دو گانه پلیس انگلیس در سرکوب حامیان فلسطین و حمایت از صهیونیست ها و حامیانشان آشکارا تشدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس از لندن، شواهد و تصاویر منتشر شده نشان می دهد  پلیس انگلیس حامیان فلسطین را با بهانه های مختلف از جمله سردادن برخی شعارها، داشتن سربندهای به رنگ سبز و همراه داشتن حتی تابلو نوشته ای که مثلث قرمز در آن کشیده باشد افراد  را دستگیرمی کند.

پلیس انگلیس این روزها از«مثلث» متنفر است. اگر فردی انگشتان خود را جوری بگیرد که مثلث درست شود به طنز باید گفت: پلیس انگلیس دیگر نمی تواند این حجم از رفتار تروریستی و ضد بشری را تحمل کند چرا که می گوید منظور از تشکیل مثلث همان مثلث های قرمزی است که حماس پیش از زدن تانک های اسراییل آن را نشان می دهد.

در تظاهرات اخیر حامیان فلسطین در لندن یکی از حاضران در این تظاهرات روی یک مقوا خلاصه ای از ترجمه انگلیسی آیه 169 سوره آل عمران « ولاتحسبن الذین قتلوا ....» را منتشر کرد که شهدا نمی میرند و ذیل این مقوا یک مثلث قرمز کشید که پلیس او را دستگیر کرد و با دستبند با خود برد. 
 
در جایی دیگر در این راهپیمایی یک حامی حقوق فلسطینیان  در واکنش به فردی که  تابلویی در دست گرفته بود که که روی آن نوشته شده بود حماس تروریست است فریاد زد که رژیم اسراییل خود تروریست است که بلافاصله با هجوم چندین پلیس روبرو می شود و او را دستگیر می کنند. 

پلیس انگلیس در تظاهرات ضد صیهونیستی روز شنبه دست کم  19 نفر از حامیان فلسطین را با بهانه های مختلف دستگیر کرد.

پلیس انگلیس در حالی چنین رفتاری با حامیان فلسطین دارد که هنگامیکه صهیونیست ها و هوادارانشان، مسلمانان و حامیان فلسطین را در مقابل دیدگان همه تهدید به قتل می کند پلیس هیج اقدامی علیه او انجام نمی دهد.

روی لباس پلیس انگلیس دوربین نصب است اساسا و شاید تعمدا همیشه رویشان به سوی حامیان فلسطین است تا هر حرکت آنان را اگر نمی بینند هم ضبط شود و بعدا از آنان حساب کشی شود اما  پلیس پشتش به صهیونیست ها و حامیانشان است تا با پشتگرمی و حمایت پلیس بتوانند هم علیه حامیان فلسطین فحاشی و الفاظ و حرکات رکیک به کار ببرند و هم آنان را تهدید کنند.

فردی که حامیان فلسطین را با اشاره دست تهدید به قتل می کند از عناصر ضد انقلابی است که با پرچم شیرو خورشید در کنار صهیونیست ها حاضر شده و علیه حامیان فلسطین شعار می دهد و آنان را تهدید می کند اما  خیالش آسوده است که پلیس کاری به او ندارد.

بررسی تصاویر نشان می دهد این فرد همان آلوده دهانی است که به همراه دیگر عناصر ضد انقلاب و ایران، روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تیرماه  با حضور برابر بخش کنسولی سفارت ایران در لندن و خشمگین از حضور پر شمار مردم پای صندوق های رای، ایرانیان اعم از مردان و زنان را که برای استفاده از حق رای خود و مشارکت در انتخابات آمده بودند تهدید می کرد و آماج الفاظ رکیک و فحاشی قرار می داد که جا دارد مسئولان کشور نسبت به پیگیرد قضایی این فرد اقدام کنند.

همدستان وی نیز حجاب از سر بانوان ایرانی مقیم انگلیس  که برای مشارکت در انتخابات پای صندوق های رای در کنسولی حاضر شده بودند کشیدند و به آنان صدمه جسمی و روحی وارد کردند.

116