«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس یکشنبه شب تاکید کرد که صهیونیست‌های اشغالگردر صدد تشدید حملات علیه مردم فلسطین در رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، «عزت الرشق» تصریح کرد که دستور دولت اشغالگر صهیونیستی به تشدید حملات به خان یونس و رفح برای بهبود موقعیت این رژیم در جریان مذاکرات آتش‌بس، بیانگر اصرار هرچه بیشتر اشغالگران اسرائیلی به جنایت علیه مردم غزه و حملات وحشیانه علیه غیرنظامیان فلسطینی است.

وی گفت: این تصمیم ماهیت حقیقی این رژیم نازی صهیونیستی جنایتکار و تروریست و تشنه به خون را برای دنیا ثابت می‌کند و آن‌ها به ویژه دولت آمریکا به عنوان حامی اصلی این رژیم جنایتکار را در برابر مسئولیت سکوت در مقابل جنایات و نسل‌کشی این رژیم در غزه و ناتوانی در توقف این جنگ قرار می‌دهد.

رژیم جعلی اسرائیل از هفتم اکتبر 2023 با حمایت همه‌جانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری رود اردن ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته و سکوت جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات این رژیم اشغالگر، موجب تداوم کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط ماشین جنگی رژیم نامشروع اسرائیل شده است.125