تهران- ایران پرس: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش چند ساختمان نیمه‌کاره در منطقه ۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت ساعت ۱۲:۲۴ امروز یکشنبه چند ساختمان نیمه کاره در خلازیر شهرک احمدیه واقع در منطقه ۱۹ ریزش کرده است که در پی آن متاسفانه چند نفر به گفته شاهدین زیر آوار هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود بلافاصله پس از این حادثه ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه لودر و جرثقیل جهت آواربرداری به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت در حال حاضر آماری از تعداد افرادی که زیر آوار مانده‌اند وجود ندارد، اما ۲ نفر زنده از زیر آوار بیرون آمده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه در هیچکدام از ساختمان های این منطقه سکنه وجود ندارد، ابراز کرد: با توجه به وضعیت ساختمان‌های اطراف و عدم پایداری آن‌ها از مردم درخواست داریم که در این نقطه تجمع نکنند.

در همین حال، سرهنگ بابک نمک شناس، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در این منطقه، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد 5 ساختمان همجوار دچار تخریب شد که بر اثر آن تعداد 4 نفر از پرسنل انتظامی و دو نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند./ 114