تهران-ایران پرس: فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین بدرقه شهدای دفاع مقدس و اقدام تروریستی راسک با تاکید بر اینکه ارمغان شهدا آسایش مردم است، تصریح کرد: شهادت مظهر جاودانگی ملت است و بدون آن هیچ ملتی پایدار نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران روز یکشنبه در مراسم بدرقه شهدای دفاع مقدس در تهران با بیان اینکه شهادت مظهر جاودانگی ملت است و بدون آن هیچ ملتی پایدار نمی‌ماند، گفت: این شهدا برای ما عزت، اقتدار، پیشرفت، امیت و آسایش و آرامش فراهم کردند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها تجسم زنانه قرآن کریم است، ادامه داد: علی بن ابی طالب(ع) تبلور مردانه آیات الهی و حضرت زهرا(س) تجلی زنانه آن است. ام ابیها خستگی و غبار غم سیمای پدر را با نوازش دستانش از بین می‌برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز سربلند و سرافرازیم و به عنوان یک قدرت بزرگ در عالم مطرح هستیم و هیچ قدرتی جرات جسارت به این مردم و سرزمین را ندارد.

وی افزود: این پیکرهای پاک و مطهر که حجت‌های خداوند روی زمین هستند آنان چون صخره‌های سخت مقابل بارش گلوله‌ها مقاومت کردند تا سرزمین‌ها آزاد شد. این پیکرهای خفته در تابوت‌هایی که امروز شما همانند نگین انگشتر زیبا آن را در حلقه مهر و وفاداری خود گرفته‌اید عملیات‌های سختی اجرا کردند که در طول تاریخ عملیات‌های جنگ‌های مدرن و سنتی بی‌نظیر است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی حدود ۴۴ سال قبل مجهز تلاش کردند این سرزمین را نقطه تلاقی و تمرکز همه آتش‌های انباشته شده بر ضرابخانه‌های سلاح‌های دشمن کنند، گفت: آنها آمده بودند سرزمین ما را تکه تکه کنند و هویت ما را از ما بگیرند تا دوباره به تاریخ ما برگردند و از این طریق بر سرنوشت ما حاکم شوند.

 

رژیم صهیونیستی میخ بر تابوت خود می‌زند

 

وی افزود: دلارهای مالیات دهندگان آمریکا به جای حل معضلات این کشور در سوریه، لبنان و عراق و افغانستان صرف جنگی شکست خورده‌ و ناکام شده‌ است.  

سردار سلامی گفت:  امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر فلسطین را تخریب می‌کنند میخ‌های بیشتری بر تابوت خود می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه آن حقوق بشر و دموکراسی که آمریکا از آن سخن می‌گفت امروز در سرزمین فلسطین نمایان است، تصریح کرد: فلسطینی‌ها با شهادت نمی‌میرند و شهادت رمز زندگی است و نه راز مرگ. به فرموده امام خمینی(ره) ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.  

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردمان فلسطین ایستاده‌اند و می‌دانیم شکست خوردگان آینده این جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و ملت‌های مسلمان امروز بغضی تمام نشدنی از این جنایت دارند و مقامات آمریکا جسارت حضور هیچ یک از بلاد اسلامی را ندارند. ملت ایران هم از فلسطین عزیز تا انتها حمایت می‌کند.

116

بیشتر بخوانید:

سردار سلامی: هدف دشمن وارونه سازی تاریخ و محو هویت ماست

سردار سلامی: اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت است

سردار سلامی: از دشمنان نمی ترسيم، آنها را می شناسيم

سردار سلامی: به اطراف کشورمان بنگرید، آرزوی دشمن برای ما را می‌بینید