سردار باقری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به برکت حضور و پایمردی و ایستادگی یکایک نیرو‌های مسلح در کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: نهال ارزشمندی که امام بزرگوار (ره) در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور و قدرتمندی تبدیل شده است که ریشه در دل تک تک مردم ایران دارد و میوه‌ها و شاخه‌های آن و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.

وی در ادامه با تجلیل از آمادگی نیروی زمینی سپاه در این رزمایش افزود: این رزمایش بخشی کوچکی از اقتدار نیرو‌های مسلح بود که به نمایش گذاشته شد؛ امروز اقتدار نیرو‌های مسلح ایران زبانزد است و دشمنان به این اقتدار آگاهی کامل دارند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با ابراز اینکه از خداوند می خواهیم نصرت خود را بر جنود خویش و بر جبهه حق نازل بفرماید، گفت: آنچه امروز در تیپ زرهی ۳۸ ذوالفقار دیدیم، حضور ارزشمند و آمادگی کامل و پابهکاری بینظیر یگان‌های نیروی زمینی اعم از زرهی، مکانیزه، پیاده، بیمارستان صحرایی، توپخانه، تکاوران و سایر ابعاد نیروی زمینی سپاه پاسداران و سپاه استان کرمان بود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه امروز با هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیرو‌های مسلح امنیت پایدار در کشور حاکم است، اضافه کرد: نیرو‌های مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می گذارند؛ مردم ایران مطمئن باشند نیرو‌های مسلح در تأمین امنیت کشور ذر‌های کوتاهی وغفلت نخواهند کرد، مطمئن باشید دشمنان اگر بدانند اگر ذر‌ه ای در انجام وظایفمان کوتاهی کرده ایم در حمله به ایران و چکاندن ماشه ذر‌ه ای غفلت و کوتاهی نخواهند کرد و اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به برکت حضور و پایمردی و ایستادگی یکایک نیرو‌های مسلح در کشور است.

وی ادامه داد: اهمیت نیرو‌های مسلح در این گونه حوادث که در جهان و منطقه اتفاقاتی می افتد بیش از گذشته آشکار می شود و نشان می دهد که ما به عنوان نیرو‌های مسلح به نیابت از مردم مسئولیت سنگین و حیاتی را در دفاع و امنیت کشور به عهده داریم و لحظ‌های نباید غفلت کنیم.

116

بیشتر بخوانید:

تصاویر رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران در کرمان