غزه- ایران‌پرس: حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه‌غزه وارد شصتمین روز خود شده است و این حملات وحشیانه به‌طور شبانه‌روز ادامه دارد و هر ساعت به آمار شهیدان و زخمی‌های فلسطینی افزوده می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، تصاویر حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه‌غزه از جمله در «جبالیا» و «خان‌یونس» (شمال و جنوب غزه) نشان‌دهنده حجم گسترده تخریب‌ها و افزایش آمار شیهدان است. 
منابع فلسطینی آمار شهیدان جنگ غزه را تاکنون 15 هزار و 900 نفر اعلام کردند. 
«اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، 70 درصد شهیدان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه‌غزه، کودکان فلسطینی هستند.  
با توجه به تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه‌غزه، ارسال کمک‌های فوری و بشردوستانه به این منطقه ضروری اعلام شده است و بیمارستان‌های غزه با کمترین امکانات درحال خدمات‌دهی پزشکی به زخمی‌ها هستند.
رژیم صهیونیستی درسایه انفعال جامعه‌جهانی و با حمایت آمریکا و دیگر حامیانش پس از یک هفته آتش‌بس موقت باردیگر حملات وحشیانه خود را به مناطق مسکونی باریکه‌غزه ازسرگرفه است.
به گفته مقام‌های فلسطینی، هیچ مکان امنی در باریکه‌غزه وجود ندارد و حتی ارتش رژیم صهیونیستی مدارس و بیمارستان‌ها را هم هدف حمله قرار می‌دهد، درحالی که بر اساس قوانین بین‌المللی، مکان‌های ارائه‌دهنده خدمات بشردوستانه نباید هدف جنگ باشد.

112

بیشتر بخوانید:

افزایش شمار شهدای غزه به ۱۵ هزار و ۵۲۳ نفر