روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که دو نفر از بسیجیان سیستان و بلوچستان در اقدام کور و ناجوانمردانه اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

 

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیشرفتهای بسیار در اکثر زمینه ها توسط نیروهای فعال و متخصص ایرانی، بارها اقدامات تروریستی و فعالیت‌های مختلفی برای براندازی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران ازسوی غربی ها به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای آنان، صورت گرفته که به پشتوانه مردمی و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب هیچکدام از این اقدامات خبیثانه به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد، در اقدام کور و ناجوانمردانه تیراندازی اشرار مسلح به یک پست نگهبانی در مسیر راه آهن زاهدان - بم، دو نفر از بسیجیان به شهادت رسیدند.

طبق این گزارش روز گذشته (شنبه) نیز سرهنگ پاسدار «سید مرتضی حسینی» از کارکنان تیپ جوادالائمه خراسان شمالی، حین انجام ماموریت آموزشی در منطقه مرزی سراوان، به شهادت رسید.

سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

116

بیشتر بخوانید:

22 بهمن نماد برهم خوردن محاسبات دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی است

اطلاعیه شماره ۴ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی