در جدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی، هشت فلسطینی دیگر در حمله هوایی این رژیم به شهر رفح در جنوب باریکه غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) منزلی در شهرک النصر در شمال شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه را بمباران کردند که بر اثر آن دستکم هشت فلسطینی شهید و شمار دیگر زخمی شدند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با ادامه حمله به بیمارستان شفا در شهر غزه ده‌ها تانک و خودرو را در مجاورت آن مستقر کردند .

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، سکوت ننگ آور در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان شفاء و افراد تحت محاصره در آن، یک شکست اخلاقی و لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد است.

در همین حال جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی نیز خانه‌ای را در خیابان الطرزی در دیرالبلح  در مرکز باریکه غزه بمباران کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه امروز جمعه گزارش داد که در نتیجه حمله‌های رژیم نسل کش صهیونیستی به باریکه غزه از 15 مهر 1402 - هفتم اکتبر 2023 تاکنون 31 هزار و 988 فلسطینی به شهادت رسیدند  و ۷۴ هزار و ۱۸۸ نفر دیگر زخمی شده اند که بیشتر آنها زنان  و کودکان هستند.

در همین حال، گردان های جنین وابسته به گروه‌هان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت «محمد مامون حواشین» فرمانده کل خود در کرانه باختری رود در پی حمله پهپادی رژیم نسل کش صهیونیستی به خودرویش خبر دادند. 

«محمد مامون حواشین» دیروز( پنج شنبه) در پی حمله پهپادی رژیم اشغالگر صهیونیستی به شدت مجروح شد و در نهایت امروز جمعه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

عامل حمله به نظامیان صهیونیست در غرب رام الله واقع کرانه باختری رود اردن نیز پس از درگیری و تبادل آتش ۵ ساعته با صهیونیستها و بر اثر شلیک موشک‌های بالگرد‌ آپاچی به شهادت رسید.

در این حمله هفت نفر از نظیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند که حال سه نفر از آنها وخیم است.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

در همین حال حزب الله لبنان در ادامه عملیات های پیاپی علیه رژیم نسل کش صهیونیستی در پاسخ به جنایات مستمر این رژیم اشغالگر علیه مردم بی‌دفاع باریکه غزه و نیز تجاوزات پیاپی به مناطق جنوبی لبنان بامداد امروز جمعه نظامیان رژیم نسل کش صهیونیستی را هنگام ورود به پادگان زرعیت در سرزمین های اشغالی را هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.

حزب الله لبنان دیروز پنجشنبه نیز مرکز جاسوسی رژیم نسل کش صهیونیستی در شهرک اشغالی المطله و شهرک راموت نفتالی، در شمال سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد و تلفاتی قطعی به آنها وارد کرد. 

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین ضد  اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این زمینه رسانه صهیونیستی جرزالم پست به توان قوی حزب الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و پایداری شش ماهه آنها و ناتوانی رژیم نسل کش صهیونیستی اذعان کرد. 

با تداوم حملات رژیم نسل کش صهیونیستی به باریکه غزه، صدها نفر از خانواده های اسیران رژیم اشغالگر صهیونیستی دیشب پنجشنبه با برپایی تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی با نیروهای پلیس درگیر شدند.

خانواده های اسیران رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در این تظاهرات با سردادن شعارهایی علیه بنیامین نتانیاهو، خواستار برکناری نخست وزیر رژیم نسل کش صهیونیستی شدند. 

117