تهران- ایران پرس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت، وحدت کشورهای اسلامی در برابر اقدامات جنایتکارانه رژیم اسرائیل ضروری است. 

شهریار حیدری در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری ایران پرس، درباره دور جدید حملات رژیم اسرائیل به غزه، با بیان اینکه مواضع ایران در برابر رژیم اسرائیل روشن است تصریح کرد، اسرائیل با پشتوانه آمریکا به‌دنبال مشروعیت‌سازی است که برخی کشورهای عربی هم در این مسیر حرکت می‌کنند. 
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد، رژیم اسرائیل با اختلاف و شکاف بین کشورهای اسلامی به‌دنبال حمله به ملت فلسطین است. 
حیدری تاکید کرد، همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی بر وحدت جهان اسلام تاکید کرده‌اند و با وحدت کشورهای اسلامی می‌شود هم امنیت منطقه را برقرار کرد و هم مشکلات جهان اسلام را حل کرد. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد، تحرکات جدید رژیم اسرائیل در قدس و غزه ریشه در سیاست سازش برخی اعراب با این رژیم دارد و خوی صهیونیستی حد و مرزی ندارد.
وی گفت، کشورهای اسلامی با وحدت مدنظر ایران می‌توانند اقدامات بازدارنده‌ای در برابر رژیم جنگ‌طلب اسرائیل ایجاد کنند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته و پس از پایان ضرب‌ الاجل مقاومت به تل‌ آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد که در این درگیری ها تاکنون 181 نفر از جمله 52 کودک و 31 زن شهید و 1225 نفر زخمی شده اند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی شهرک های صهیونیستی ازجمله تل آویو و اشدود و فرودگاههای اسرائیل را موشک باران کرد که در این حملات 10 صهیونیست به هلاکت رسیده و 46 نفر زخمی شدند.