لندن- ایران‌پرس: حامیان فلسطین در بریتانیا بار دیگر با حضور در خیابان‌های مرکزی لندن با مردم مظلوم غزه اعلام همبستگی و ابراز همدردی کردند. 

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، قشرهای مختلف مردم و حامیان فلسطین در بریتانیا عصر شنبه در سومین ماه متوالی حمله رژیم صهیونیستی به باریکه‌غزه به خیابان‌های لندن آمدند و تداوم نسل‌کشی فلسطینیان در غزه توسط رژیم صهیونیستی محکوم کردند. 


حامیان فلسطین در تظاهرات ضد صهیونیستی همچنین همراهی نمایندگان مجلس با دولت بریتانیا را در حمایت از رژیم اسرائیل محکوم کردند و این پشتیبانی را برخلاف خواسته مردم دانستند و نمایندگان حامی اسرائیل را به خیانت در رای آنان متهم کردند. 


شرکت‌کنندگان در یازدهمین هفته تظاهرات ضد صهیونیستی در بریتانیا تاکید کردند، در انتخابات سراسری پیش‌رو به کاندیداهای حامی رژیم اسراییل رای نخواهند داد.
حامیان فلسطین همچنین با تجمع در برابر فروشگاه‌های حامی رژیم صیهونیستی، بر تحریم این فروشگاه‌ها و کالاهای اسرائیلی تاکید کردند.
شماری از حامیان و مردم بریتانیا در جریان تظاهرات ضد صهیونیستی در خیابان‌های مرکزی لندن با خبرگزاری ایران‌پرس گفت‌وگو کردند و پایان نسل‌کشی فلسطینیان و برقرای آتش‌بس دائم را در باریکه‌غزه خواستار شدند. 


حامیان فلسطین در این گفت‌وگو با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم غزه ضروری است تاکید کردند، اسرائیل در 75 سال گذشته علیه فلسطینان مرتکب جنایت شده و اکنون با توجه به جنگ‌غزه، تحریم کالاهای اسرائیلی ضروری است.

112

بیشتر بخوانید:

هفتمین هفته تظاهرات حمایت از آرمان فلسطین در انگلیس        

تجمع ضدصهیونیستی مقابل مقر نخست‌وزیری بریتانیا 

ببینید: تظاهرات شبانه در برابر پارلمان بریتانیا در حمایت از فلسطین

نامه نمایندگان مجلس انگلیس به «ریشی سوناک» در حمایت از آتش‌بس غزه

حمایت کودکانِ لندنی از کودکان غزه

راهپیمایی مردم منچستر در حمایت از مردم فلسطین