حامیان فلسطین در تداوم اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، روز سه‌شنبه در شرق لندن تجمع کرده و فریاد آزادی فلسطین را سر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، ده‌ها تن از معترضان در شرق لندن وارد مرکز خرید وست‌فیلد شده و خطاب به خریداران فریاد زدند: درحالی که شما سرگرم خرید هستید، مردم در غزه بمباران می‌شوند.

شماری از شرکت کنندگان در این حرکت اعتراضی، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

در شهر ادینبرو، پایتخت اسکاتلند هم حامیان فلسطین با سرنگ سرخ روی دیوار فروشگاه استارباکس (Starbucks) عبارت «غزه در خون است» را اسپری کردند.

آن‌ها همچنین مقابل شمار دیگری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین‌المللی که گفته می‌شود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، تجمع کرده و خشم و عصبانیت خود را از کشتار مردم فلسطین به نمایش گذاشتند.

حامیان فلسطین این روزها که به طور معمول زمانی برای تدارک جشن کریسمس و گردهمایی‌های خانوادگی است، دست از اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی برنداشته و همچنان به خیابان‌ها می‌آیند تا اعلام کنند که از آرمان فلسطین غفلت نکرده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از مردم بریتانیا حامی آتش‌بس فوری در غزه هستند. اما دولت بریتانیا از آغاز جنگ غزه با چشم‌پوشی از کشتار فلسطینیان، حمایت تمام عیار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.125