لندن- ایران‌پرس: خیابان‌های لندن همچنان شاهد تجمع و راهپیمایی در حمایت از فلسطین، غزه و عملیات «طوفان‌الاقصی» ضد رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، حامیان فلسطین از ملیت‌های مختلف در بریتانیا عصر سه‌شنبه با برگزاری تظاهرات و تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن،  خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی ضد مردم مظلوم فلسطین در غزه اعلام کردند. 

حامیان فلسطین و تجمع‌کنندگان در برابر سفارت رژیم اسرائیل در لندن با شعارهای «آزادی‌فلسطین» و تاکید بر پایان اشغالگری، حمایت جهانی را از ملت مظلوم فلسطین در باریکه‌غزه خواستار شدند. 

یک شهروند ایرلندی در جریان تجمع مقابل سفارت رژیم اسرائیل در لندن به خبرنگار ایران‌پرس گفت: برای ابراز همدردی با فلسطینیان در این تجمع شرکت کردم و از همه مردم تحت ستم حمایت می‌کنم. 

«مایر ویکفیلد»، شهروند بریتانیایی عضو ائتلاف ضد جنگ هم به خبرنگار ایران‌پرس گفت: غزه پیش از این هم به بهانه‌های مختلف هدف قرار می‌گرفت؛ زندگی مردم فلسطین در متراکم‌ترین نقطه جهان، هیچ ارزشی برای غرب ندارد و ما خواهان تغییر وضعیت موجود و آزادی فلسطین هستیم. 

عضو ائتلاف ضد جنگ در بریتانیا تاکید کرد: استادندارهای دوگانه غرب فروان است و اسرائیل همیشه مورد حمایت آمریکا بوده است و جنگ‌افزار به این رژیم می‌دهد تا زیرساخت‌های فلسطینیان را نابود کند.

این حامی مردم فلسطین تصریح کرد: ایجاد اسرائیل، توطئه امپریالیستی بوده و بریتانیا، آن را ایجاد کرد و آمریکا، اسرائیل را سرپا نگه‌داشته است.

یک شهروند انگلیسی فلسطینی‌تبار نیز در جریان تجمع مقابل سفارت رژیم اسرائیل در لندن به خبرنگار ایران‌پرس گفت: اگر کشورهای جهان، اسرائیل را وادار می‌کردند بر اساس قوانین بین‌المللی عمل کند، فلسطینیان چنین وضعیتی نداشتند. 

این آواره فلسطینی ساکن بریتانیا تصریح کرد: بیش از دو میلیون فلسطینی در غزه به گروگان گرفته شدند و فلسطین باید آزاد شود و اشغالگری پایان یابد؛ فلسطینیان هم حق دارند مانند دیگر مردم جهان در سرزمین خود زندگی کنند.

رژیم صهیونیستی پس از اینکه در برابر عملیات «طوفان‌الاقصی» غافلگیر و متحمل شکست سنگین اطلاعاتی و امنیتی و تلفات زیاد شد، مناطق مسکونی باریکه‌غزه را هدف قرار داده است و ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

117

بیشتر بخوانید:

تجمع حامیان فلسطین مقابل سفارت اسرائیل در لندن

برگزاری نماز جماعت مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن