وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با نماینده حزب‌الله لبنان در تهران خاطر نشان کرد دشمن صهیونیستی از اینکه ضربه‌ای زده خوشحال نباشد بلکه نگران باشند از آینده‌ای که در انتظار آنها است. آینده متعلق به مقاومت است. 

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه برای تسلیت به‌ مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران حضور یافت و با سید عبدالله صفی الدین دیدار کرد. 

عراقچی در این دیدار اظهار داشت: شهادت سید حسن نصرالله را به خودمان و شما تسلیت عرض می کنم. ضایعه بزرگی بود اما چیزی را به نفع صهیونیست ها تغییر نخواهد داد و مقاومت بزرگتر خواهد شد.

وی افزود: این اولین بار نیست که رهبر حزب الله شهید می شود. پس از سید عباس موسوی، حزب الله بزرگتر شد. حزب الله به اهداف خود خواهد رسید.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از این دیدار، در گفتگویی کوتاه در محل دفتر حزب‌الله لبنان گفت دشمن صهیونیستی از اینکه ضربه‌ای زده خوشحال نباشد بلکه نگران باشند از آینده‌ای که در اانتظار آنها است. آینده متعلق به مقاومت است. 

عراقچی تاکید کرد ایران همچنان مدافع مقاومت است و  این مسیر را ادامه می‌دهد و پیروزی نهایی نزدیک خواهد بود.

وزیر خارجه تصریح کرد سلاح‌هایی که رژیم صهیونیستی از آن استفاده می‌کند عمدتاً آمریکایی هستند و قطعاً بدون اجازه آمریکا نمی‌توانند از این سلاح‌ها استفاده کنند.

/114