حمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین

نیروهای مقاومت فلسطین در غزه بامداد دوشنبه با ده‌ها موشک فرودگاه بن گوریون تل‌آویو را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، گردان‌های عزالدین القسام در پاسخ به جنایت‌های مستمر رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن منازل غیرنظامیان در غزه با ده‌ها موشک فرودگاه بن گوریون در تل آویو را هدف قرار دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز از موج جدید حملات موشکی نیروهای مقاومت از غزه به سمت تل آویو و مناطق مرکزی فلسطین اشغالی خبر داد.

حمله موشکی جدید بامداد دوشنبه حماس به رژیم صهیونیستی در حالی است که سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام با تاکید بر ادامه عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی گفت که نیروهای مقاومت گروه جدیدی از سربازان صهیونیستی را به اسارت گرفتند و همزمان حازم قاسم سخنگوی حماس نیز اعلام کرد که آتش بسی در کار نخواهد بود.

حازم قاسم افزود: عملیات طوفان الاقصی نسبت به عملیات‌های قبلی بی‌سابقه است و مقاومت فعالیت‌های نظامی خود را به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش داده و تعداد نیروهای شرکت‌کننده در آن نیز از لحاظ تعداد نفرات و تاکتیک بی‌سابقه است.

در همین رابطه موسی ابومرزوق از رهبران حماس نیز به تلویزیون الغد، گفت: گردان‌های القسام به تازگی یکی از مراکز نظامی صهیونیست‌ها را در نوار غزه به کنترل خود درآوردند و سلاح‌های آن را ضبط کردند.

از سوی دیگر منابع عبری گزارش دادند، تعدادی از سربازان رژیم اشغالگر به اشتباه بر اثر اصابت گلوله خودی در مرز فلسطین و لبنان زخمی شدند.

همچنین گفته می شود؛ بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گال هیرش ژنرال بازنشسته را مسئول پرونده صهیونیست‌های اسیر و مفقود شده تعیین کرده است.

رزمندگان مقاومت فلسطین از روز شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات در حالی وارد سومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و بنابر اعلام منابع رسمی، شمار صهیونیست های به هلاکت رسیده، طی دو روز درگیری به 600 نفر رسیده است.125