جنگنده‌های اسرائیل مدرسه «الفاخوره» در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

43 روز از جنگ و حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه می‌گذرد. بیش از 12 هزار نفر در اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند که 70 درصد ان کودکان و زنان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس بعد از ظهر امروز شنبه مدرسه الفاخوره در اردوگاه جبالیا در شمال غزه را بمباران کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای کشتار رژیم صهیونیستی در «الفاخوره» در غرب جبالیا به دست کم ۲۰۰ شهید افزایش یافت.

این مدرسه وابسته به سازمان ملل (آنروا) است و آوارگان را در خود جای داده بود که بیشتر آن‌ها کودک هستند.

یک مسئول در وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا 32 نفر از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند که در میان آنها 19 کودک به چشم می خورند.

همزمان با این مدرسه، مدرسه «تل الزعتر» نیز هدف بمباران قرار گرفت.

آژانس امدادرسانی آنروا نیز در اطلاعیه‌ای گفت که به شکل روزانه مدارس و مراکز آوارگان را به اطلاع اسرائیل می‌رساند تا از حملات مصون بماند.

در پی این جنایت جنبش حماس در بیانیه‌ای گفت که کشتار مدرسه الفاخوره در ادامه صدها مورد قتل عام قلسطینی‌ها با چراغ سبز دولت آمریکا انجام شده است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در واکنش به بمباران مدرسه الفاخوره، گفت که این حمله وحشیانه اثبات می‌کند که رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان فلسطینی اعلان جنگ کرده است.

/ 114