دیدار تیم‌های استقلال ایران و الغرافه قطر در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا با پیروزی درخشان سه بر صفر آبی‌پوشان همراه شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر امشب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم رفتند.

قضاوت این مسابقه را «ما نینگ» از چین با کمک‌های ژو فی و ژانگ چنگ بر عهده داشتند.

استقلال که در هفته‌های اخیر حاشیه و چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشت، با انگیزه زیادی پا به این مسابقه گذاشت تا با پیروزی و کسب سه امتیاز کامل این مسابقه گام اول را در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی قاره کهن محکم بر دارد.

الغرافه، تیم پر ستاره و پر هزینه قطر به دنبال کسب یک نتیجه قابل قبول در تهران بود. آنها که در ترکیب خود بازیکنان مطرح و صاحب‌نامی دارند تحت هیچ شرایطی دوست نداشتند ایران را دست خالی ترک کنند.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: ارسال رامین رضاییان از جناح راست با اشتباه عبدالله یوسف همراه شد و این بازیکن که قصد دفع توپ را داشت نتوانست موفق باشد و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه ۷۸: رامین رضاییان که شب درخشانی را پشت سر گذاشته بود، با حرکت تکنیکی خود به زیبایی هر چه تمام‌تر ماتیاس نانی، مدافع مطرح الغرافه را جا گذاشت و با شوتی زمینی و محکم گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

دقیقه۸۹: حرکت خوب ابولفضل جلالی با پاس کات‌بک به رضاوند رسید و ضربه دقیق او از بین پاهای مدافع تیم قطری به گل سوم استقلال تبدیل شد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور(ابوالفضل جلالی)، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس(آرش رضاوند)، محمدحسین اسلامی، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

ترکیب الغرافه:

خلیفه ابوبکر، ماتیاس نانی، هیونسو جانگ، سیدو سانو، عبدالله یوسف(عبدالکریم حسن فدلالا)، فابریسیو دیاز، فرجان ساسی، عاصم مادیبو، کومان، احمد الجانحی و خوسلو