تدروس ادهانوم دبیرکل سازمان بهداشت جهانی

تدروس ادهانوم دبیرکل سازمان بهداشت جهانی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در شمال غزه را بشدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، تدروس ادهانوم در بیانیه‌ای، خواهان حفاظت فوری از غیرنظامیان و بیمارستان‌ها و لغو دستورات تخلیه مردم از غزه شد.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نیز حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را «قویا محکوم» کرد و خواستار حفاظت از همه غیرنظامیان شد.

حاجا لحبیب وزیر امور خارجه بلژیک هم در واکنش به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه ، بر لزوم احترام به قوانین بین‌المللی تاکید کرد و گفت: غیرنظامیان نباید هدف حملات قرار گیرند.

اشغالگران صهیونیست عصرسه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال نسل کشی در بیمارستان المعمدانی نوار غزه سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز شامگاه سه‌شنبه در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی که به شهادت دست کم ۵۰۰ غیرنظامی منجر شده، اعلام کرد که این جنایت یک نسل کشی است.125