تهران-ایران پرس: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسیقی ایرانی را از موثرترین مسیرهای دیپلماسی فرهنگی در عرصه بین‌المللی دانست.

تالاروحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران، فرهنگسرای ارسباران، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، مجموعه کوشک هنر و موزه امام علی (ع) از روز جمعه بیست و هشتم بهمن ماه میزبان هنرمندان، گروه‌ها و مخاطبان شرکت کننده در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته ارکستر موسیقی ملی ایران که تا چندی پیش با عنوان ارکستر ملی ایران به رهبری ارکستر هنرمندان مختلفی آثار خود را ارائه می‌کردند، پس از مدت‌ها وقفه در فعالیت‌های موسیقایی خود در ساعت ۱۸:۳۰ امروز جمعه بیست و هشتم بهمن میزبان مخاطبان خود در تالار وحدت تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در آستانه آغاز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در پیامی نوشت: موسیقی ایران زمین با پیشینه‌ای غنی و دارای هویت و اصالت، آثاری ارزشمند، ماندگار و پدیدآورندگانی صاحب‌نام دارد که با ظرفیت‌های متفاوت و متنوع در بطن خود همواره یکی از بهترین و موثرترین مسیرهای دیپلماسی فرهنگی در عرصه بین‌المللی بوده است.

جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های این دوره از جشنواره موسیقی فجر است.

116

بیشتر بخوانید:

فردا، آغاز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای ارکستر ملی ایران

امیدوارم جشنواره موسیقی فجر مثل سینما و تئاتر فجر باشکوه باشد