نمایشگاه آثار ضد صهیونسیتی کاریکاتوریست ایرانی با عنوان غده سرطانی در مرکز فرهنگی شهرداری منطقه کچی اورن آنکارا گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، نمایشگاهی با عنوان غده سرطانی شامل آثار «مسعود شجاعی» کاریکاتوریست ایرانی با نمایش ایده پردازی کاریکاتوری یکسال جنایت رژیم صهیونسیتی در غزه و فلسطین با حضور مسئولین ترکیه ای و مستشاران کشورهای روسیه، عمان و اندونزی به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مرکز فرهنگی شهرداری منطقه کچی اورن آنکارا گشایش یافت.

مسعود شجاعی، کاریکاتوریست ایرانی در این نمایشگاه سعی کرده است یکسال جنایت رژیم صهیونسیتی را پس از عملیات طوفان الاقصی در غزه و فلسطین به شکل کاریکاتور مفهومی به نمایش بگذارد.

وی گفت: بازخورد آثار وی در قالب مسابقه هولوکاست بارها در معرض تهدید مزدوران صهیونیستی قرار گرفته است.

«سیدقاسم ناظمی» رایزن فرهنگی ایران در ترکیه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کاریکاتوریست ایرانی بنا به درخواست مسئولین فرهنگی ترکیه ای در شهرهای دیگر این کشور نیز برپا خواهد شد.

«مسعود اوز ارسلان» شهردار منطقه کچی اورن آنکارا در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: مردم فلسطین و غزه برادران ما هستند و ما در برابر آنان مسئولیم و باید ادای دین کنیم.

وی گفت: متاسفانه دنیا فقط نظاره گر نسل کشی مسلمانان توسط رژیم صهیونسیتی است و نه تنها کاری نمی‌کنند بلکه حمایت هم می کنند.

117