نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه انتقام از عوامل تروریستی به موقع انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما قرار گذاشته‌ایم که مقابل هر شهید، 10 نفر از آنها به هلاکت برسند.

به گزارش پارس‌تودی؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای  حمله تروریستی سیستان و بلوچستان که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عاملان این حمله تروریستی تصریح کرد انتقام از عوامل تروریستی به موقع انجام خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در اطلاعیه ای از شناسایی و متلاشی کردن خانه‌های تیمی عوامل جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان خبر داد.

چهارشنبه‌شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در جاده خاش- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، هدف حمله انتحاری قرار گرفت.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، 27 نفر از حافظان مرزهای ایران شهید و 13 نفر نیز زخمی شدند.

گروهک تروریستی جیش الظلم که مورد حمایت عربستان و آمریکا است در بیانیه‌ای مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت.

117/120

سردار پاکپور: تروریست ها منتظر تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند

سردار پاکپور: از تروریست‌ها انتقام خواهیم گرفت

شورای امنیت حمله تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد