یحیی سریع سخنگوی ارتش ملی یمن

سخنگوی ارتش ملی یمن سه شنبه شب از هدف قرار گرفتن ۲ ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ هدف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، «یحیی سریع» سخنگوی ارتش ملی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش غیور ما در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن ، دو ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

 سریع گفت: در این عملیات از موشک‌های دریایی و پهپاد استفاده شده است.

وی همچنین بار دیگر تأکید کرد: به عملیات‌خود تا توقف جنگ در غزه و رفع محاصره این باریکه ادامه خواهیم داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

خبر دیگر اینکه؛ مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه اعلام کرد که نیروگاه برق فرودگاه شهر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

گفته می شود؛ این نیروگاه با پهپاد هدف قرار گرفته شده است.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم کردن حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه بارها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است.رژیم نسل کش اسرائیل با حمایت آمریکا پنج ماه در مقابل چشمان جهانیان با حمله به باریکه غزه اقدام به نسل کشی و کشتار غیرنظامیان در این منطقه کرده است که تاکنون افزون بر ۳۰ هزار فلسطینی شهید و ۷۰ هزار نفر مجروح شده‌اند.125