در پی حملات موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی هشتگ «زنده باد ایران» به سرعت در حال ترند شدن در میان کاربران شبکه های اجتماعی پاکستان است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، کاربران شبکه های اجتماعی پاکستان در واکنش به عملیات «وعده صادق ۲» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونسیتی ضمن اعلام حمایت گسترده خود از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران، این حملات را پیروزی بزرگ برای امت اسلامی بویژه مردم مظلوم غزه توصیف کردند.

برخی از کاربران در شبکه اجتماعی «ایکس» با افتخار از این اقدام ایران یاد کرده و بر این باور بودند که سیستم پدافند دفاعی رژیم صهیونسیتی موسوم به «گنبد آهنین» در برابر این حملات درهم شکسته است.

برخی دیگر از کاربران نوشتند: این حملات نشان داد که گنبد آهنین هیچ کارایی نداشته و پیروزی بزرگ برای محور مقاومت رقم خورد.

 برخی دیگر نیز با اشاره به غافلگیری رژیم صهیونسیتی از این حمله سریع و قاطع ایران گفتند: ایران به وعده خود عملکرد حالا زمان آن رسیده که جهان اسلام از این کشور در مسیر مبارزه با رژیم صهیونستی حمایت کند.

در ادامه‌ برخی از کابران شبکه اجتماعی از جمله «ایکس» و «فیسبوک» حق ایران برای دفاع از تمامیت ارضی خود به بحث گذاشته شد و یکی از کاربران نوشت: ایران حق دارد که از تمامیت ارضی و حاکمیت خود دفاع کند و این حملات در راستای حفظ امنیت ملی‌اش بوده است.

برخی دیگر نیز بر این باور بودند که این حملات نوعی انتقام از رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات اخیر علیه فلسطینیان و به ویژه شهادت «اسماعیل هنیه» بوده است.

یکی از تحلیل‌گران سیاسی پاکستانی در این باره نوشت: این حملات پیام روشنی به اسرائیل است که دیگر نمی‌تواند به راحتی به جنایات خود ادامه دهد.

117