آوارگان فلسطینی

وزارت امور داخلی و امنیت غزه درباره فاجعه انسانی و زیست محیطی به علت وجود پیکرهای بیش از هزار شهید در زیر آوار منازل ویران شده، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، به نقل از دنیا الوطن، هشدار وزارت امور داخلی و امنیت غزه درباره فاجعه انسانی و زیست محیطی در دهمین روز از حملات رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه صادر شد.

وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد: آمار شهدای ثبت شده از سوی وزارت بهداشت به شکل فزاینده در حال افزایش است و این گواهی دهنده فاجعه زیست محیطی و شیوع بیماری‌های واگیر به سبب تجزیه اجساد شهیدان است.

در حالی ۱۰ روز از شروع عملیات طوفان الاقصی می گذرد که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می کند که در اثر این جنایت ضدبشری تاکنون ۲۷۵۰ فلسطینی بی دفاع شهید و ۹۷۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده اند؛ شمار شهدای کرانه باختری نیز تا این ساعت به ۵۸ نفر رسیده است.

سخنگوی آژانس امداد و اقدام و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی«آنروا» نیز امروز با هشدار نسبت به اوضاع غزه اعلام کرد که ویرانی‌ها در این منطقه بی‌سابقه است و ساکنان آن آب آلوده مصرف می کنند.

116

بیشتر بخوانید:

امدادگرانی که قربانی حملات رژیم غاصب شدند

هشدار سازمان ملل درباره به پایان رسیدن ذخایر سوخت بیمارستان های غزه

ادامه جنایات صهیونیست‌ها در غزه/ افزایش شمار شهدا به ۲ هزار و ۶۷۰ نفر