غزه- ایران‌پرس: حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه‌غزه وارد هفتاد و یکمین روز خود شده است و تاکنون 18 هزار و 800 فلسطینی ازجمله کودکان و زنان شهید شده‌اند. 

به گزارش خبرگزاری ایران‌پرس، با وجود تصویب قطعنامه مجمع‌عمومی سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه اما همچنان حملات شبانه‌روزی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی باریکه‌غزه ادامه دارد و هر ساعت آمار شهیدان و زخمی‌های فلسطینی افزایش می‌یابد. 

منابع فلسطینی اعلام کردند، بیش از 51 هزار فلسطینی با شروع جنگ‌غزه در 15 مهر - هفتم اکتبر 2023 زخمی شدند و به‌سبب حجم گسترده تخریب‌ها در مناطق مختلف غزه احتمال افزایش آمار شهیدان و زخمی‌های این جنگ است.  

شدیدترین حملات ارتش رژیم صهیونیستی به «جبالیا» و «خان‌یونس» در شمال و جنوب غزه متمرکز شده است و به گفته مقامات فلسطینی تقریبا هیچ منطقه امنی در غزه وجود ندارد. 

صهیونیست‌ها علاوه بر حملات هوایی و توپخانه‌ای، روی زمین هم درحال جنگ با فلسطینیان در باریکه‌غزه هستند. 

منابع خبری گزارش دادند، بامداد شنبه درگیری شدید میان مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در منطقه « تل‌الزعتر» در جبالیا و همچنین خان‌یونس جریان دارد.  

نظامیان صهیونیست علاوه بر تخریب گسترده مناطق مسکونی، قبرستان «الفالوجا» را هم در شمال باریکه غزه تخریب کردند.

مردم فلسطین با وجود تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به‌غزه و نبود امکانات اولیه زندگی و سرپناه امن و همچنین با وجود بارندگی و سرمای شدید هوا در برابر این رژیم ایستادگی می‌کنند و به کوچ اجباری تَن نمی‌دهند.

117

بیشتر بخوانید:

تل‌آویو: بهای گزافی را برای تحقق اهداف خود در غزه می‌پردازیم