گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخنه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین( حماس) از هلاکت دستکم ۷ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در عملیاتی ترکیبی در شهر رفح باریکه غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در عملیاتی ترکیبی ۴  نفر از نظامیان ارتش  رژیم صهیونیستی را  در شرق رفح واقع در جنوب باریکه غزه به هلاکت رساندند ‌و تعدادی دیگر را هم مجروح کردند.

این گردان ها همچنین در شرق رفح نیز ۲ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند که یک بالگرد ارتش اسرائیل کشته‌ها و مجروحان صهیونیست را به جای دیگری منتقل کرد.

گردان های القسام همچنین یک نظامی صهیونیست را در منطقه الشوکه در شرق شهر رفح به هلاکت برسانند.

هم چنین یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع "D۹" هم  با گلوله الیاسین ۱۰۵ در منطقه تل زعرب در محله تل السلطان در غرب رفح هدف گردان های القسام قرار گرفت.

این گردان ها همچنین یک بمب را در مسیر یک گروه ۱۵ نفره از نظامیان اشغالگر قدس در شرق شهر رفح منفجر کردند که به کشته و زخمی شدن چند صهیونیست ها منجر شد.

گردان شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح هم یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در محله تل السلطان در شهر رفح هدف قرار داد و تلفاتی به نظامیان این رژیم وارد کرد.

رسانه های صهیونیستی تاکنون به حذف شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ ضد باریکه غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی، انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

ارتش اشغالگر قدس تاکنون به هلاکت بیش از ۶۰۰ نظامی و زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی دیگر خود از ابتدای جنگ غزه اذعان کرده که حال برخی مجروحان خطرناک توصیف شده است.

116